Wszystko o zakupach AGSPORT
Jak kupować
Zamawianie produktów w naszym sklepie internetowym AGAUTO jest bardzo łatwe.
Wybór produktu i umieszczenie go w koszyku
W katalogu produkty macie dwie możliwości wybrania towaru, który chcecie kupić. Dla lepszej orientacji po naszych stronach polecamy użyć wstępne menu kategorii. Po otworzeniu menu ukaże się po lewej stronie gdzie za pomocą filtrów idzie znaleźć konkretną, szukaną pozycję.
Drugą możliwość oferuje funkcja SZUKAJ oznaczona lupą w prawym górnym rogu strony. Po zadaniu części szukanego słowa katalog pokaże Państwu produkty z najlepszą zgodnością. Za pomocą przycisku KUP włożycie wybrany produkt do koszyka a następnie wprowadźcie warianty produktu jeśli umożliwia to oferta. W koszyku skontrolujcie, jeśli naprawdę mają Państwo wszystko.
Jeśli chcecie dodać do koszyka jeszcze jakiś produkt, powtórzcie procedurę jak wyżej. Oczywiście istnieje możliwość usunięcia produktu z koszyka za przyciskiem „krzyżyka”. Płatność i dane do faktury. Przed kontynuowaniem system zaproponuje Państwu rejestrację lub możliwość zakupu bez rejestracji. W następnym kroku mają Państwo do wyboru sposób zapłaty i typ dostarczenia produktu. Po ich zadaniu pozostaje wypełnić dane fakturowe oraz potwierdzić warunki handlowe. Na koniec, jeśli już jesteście gotowi naciśnijcie DOKONAĆ ZAMÓWIENIE.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
Po naciśnięciu przycisku DOKONAĆ ZAMÓWIENIE nasz system zarejestruje przyjęcie zamówienia, pośle wam automatycznego e-maila, że otrzymaliśmy Państwa zamówienie do realizacji. Jeśli nie otrzymają Państwo takiego maila do 24 godzin to skontrolujcie najpierw swoją skrzynkę odbiorczą a następnie spam, jeśli nawet tam nie będzie nasz mail skontaktujcie się z nami pod numerem 032 / 419 32 79
Pod tym numerem telefonu u naszych pracowników skontrolujecie, czy Państwa zamówienie jest zarejestrowane. Przetwarzanie zamówienia i zwrot towaru. Towar, który jest na magazynie i zostanie zamówiony do 12:00 jest przygotowywany na następny pracowniczy dzień.
Jeśli towar nie jest dostępny na magazynie, zostanie zamówiony u naszego dostawcy. Termin dostarczenia produktu różni się podle typu wozu ale zazwyczaj jest to 1-5 dni. Dokładny termin udzielimy Państwu telefonicznie pod nr. 032 / 419 32 79
Przewoz
DPD -Ekspresowa usługa kurierska
Przesyłkę mogą Państwo wysłać na dowolny adres (dom, praca itd.). Paczki dostarczane są w dni robocze od 8:00 do 18:00. Istnieje możliwość zapłaty w gotówce lub kartą płatniczą. W dzień dostarczenia dostaną Państwo wiadomość SMS z orientacyjnym czasem przyjazdu kuriera. Jeśli nie uda się dostarczyć przesyłki przy pierwszej i drugiej próbie, zostanie ona we właściwym oddziale przez 7 dni. Dla uzgodnienia trzeciej próby dostarczenia przesyłki, konieczne jest kontaktować się bezpośrednio z DPD
Ekspedycję mogą Państwo śledzić na https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Wysylka, gdzie w górnej części strony internetowej wpiszcie numer przesyłki.
Parametry przesyłki:
- Maksymalna waga jednej paczki w przesyłce: 50 kg
- Maksymalna długość: 175 cm (najdłuższy bok)
- Wysokość + szerokość + długość <= 300 cm)
- Paczka o kształcie prostopadłościanu, z którego nie wystaje żaden ponadwymiarowy element
Odbiór osobisty
Towar do osobistego odbioru będzie przygotowany na adresie: AG AUTO POLSKA Sp. z o.o., Bogumińska 7, 47-460 CHAŁUPKI.
- O odbiorze zamówienia zostaną Państwo poinformowani mailowo, względnie telefonicznie.
- Płatność: w gotówce lub kartą.
- Godziny otwarcia: Pon. – Pt 8:00-16:30
Płatność
- Za pobraniem - klient zapłaci przewoźnikowi przy dostarczeniu przesyłki
- Przelew bankowy - klient zapłaci z góry przelewem bankowym
- Zapłata kartą online - klient zapłaci kartą przez internetową bramkę płatniczą
- Gotówką - klient płaci gotówką bezpośrednio w sklepie
Za pobraniem
Wszystkim przewoźnikom można płacić za pobraniem. Kurierzy społeczności przewozowych dysponują terminalem, dzięki czemu istnieje możliwość płacenia kartą. Te same warunki obowiązują w miejscach wydania przesyłek, gdzie możecie sobie pozwolić wysłać zamówienie.
Przelew bankowy
Jeżeli chcą Państwo za swoją przesyłkę zapłacić za pomocą przelewu bankowego, w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia, który Państwu wyślemy, będą wskazane dane do płatności. Towar wysyłamy, gdy tylko otrzymamy zapłatę za wasze zamówienie.
Płatność kartą online
Przy wyborze płatności kartą, zostaną Państwo przekserowani do bezpiecznej bramki płatności, gdzie po wpisaniu numeru karty, daty ważności oraz kodu CVV, który znajduje się na odwrocie karty płatniczej, zostanie pobrana z waszego konta odpowiednia kwota odpowiadająca cenie waszego zamówienia. Dotyczy to bezpiecznego sposobu płacenia za wybrane produkty. Płatność jest widoczna natychmiast, więc możemy towar wysłać jak najszybciej.
Płatność w gotówce – odbiór osobisty
Przy tym zamówieniu nie płacą Państwo za transport ani wysyłkę. Możliwość płatności kartą jak i gotówce.
Towar do osobistego odbioru będzie przygotowany na adresie: AG AUTO POLSKA Sp. z o.o., Bogumińska 7, 47-460 CHAŁUPKI.
- - o odbiorze zamówienia będą Państwo informowani e-mailem, względnie telefonicznie.
- - godziny otwarcia : Pon. – Pt. 8:00-16:30
- - w sklepie będzie towar przygotowany dla Państwa jeszcze przez następne 7 dni kalendarzowych. Jeżeli towar nie zostanie odebrany w tym terminie, zostanie udostępniony do ponownej sprzedaży.
Reklamacje
Sprzedający gwarantuje kupującemu, że towar na dzień przekazania kupującemu nie posiada żadnej wady.
A to znaczy, że produkt w czasie gdy go kupujący odebrał:
- ma właściwości, które obie strony uzgodniły i gdy brakuje umowy, te właściwości, które sprzedawca lub producent opisał lub które kupujący oczekiwał z uwzględnieniem charakteru towaru i na podstawie przeprowadzonej reklamy,
- pasuje do potrzeb, który do ich użycia sprzedający wskazuje lub któremu się rzecz tego rodzaju zazwyczaj używa,
- odpowiada jakości lub wykonaniu uwzględnionej próbce lub projektu, w przypadku jakości określonej,
- jest w odpowiedniej ilości, masie i rozmiarach oraz spełnia przepisy i żądania prawne.
Kupujący w przypadku, że produkt nie posiada właściwości wyżej wymienionych może się domagać:
- Bezpłatne usunięcie wady
- Przesłanie nowego produktu bez wad (zakładając, że nie dotyczy to charakteru wady nieproporcjonalnej).
- Gdyby nie było wyżej wymienionych możliwości, może odstąpić od umowy.
- Kupujący ma prawo alternatywnie do wszystkich wyżej wymienionych roszczeń domagać się proporcjonalnej zniżki.
Ochrona danych osobowych
Dane o kupujących są przechowywane zgodnie z aktualnymi prawnymi przepisami CR. Kupujący zawarciem umowy zgadza się z przetwarzaniem i gromadzeniem swoich danych osobowych w data bazie sprzedającego i maksymalnie po czasie 5 lat od pisemnej wypowiedzi jego niezgody.
Miluše Kneislová - AG AUTO deklaruje, że będzie gromadzić dane osobowe w zakresie niezbędnych do spełnienia ustawowego celu przetwarzać je tylko zgodnie z celem, w którym są zgromadzone. Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich przetworzenia tym następujących legalnych praw danych.
- Dane osobowe na podstawie pisemnej zgody kupującego można usunąć z databaze.
- Dane osobowe wszystkich kupujących są w pełni zabezpieczone przed wykorzystaniem.
- Dane osobowe kupujących nie są przekazywane żadnym osobom trzecim.
Wyjątek stanowi subiekt zapewniający dla sprzedającego przewóz towaru, którymi są dane osobowe kupującego przekazywane w zakresie, który jest konieczny do prawidłowego dostarczenia towaru.